shabby

shabby

čtvrtek 23. srpna 2012

Nové lněné záclonky...

...všechny vás při čtvrtečním odpoledni moc zdravím...
...při včerejším nákupu věciček do školky,jsme s Kačkou zavítaly do jednoho sekáče a narazily na úžasný lehounký len,byla to sice dlouhá úzká nudle,ale já hned věděla,že z ní záclonky do kuchyně budou super...
...stálo to pár kaček a kolik to udělá parády:-)))...Jen škoda,že toho neměly víc,že bych udělala ještě jedny,ale nevadí snad se poštěstí třeba příště:-)))...
Ještě večer jsem látku vyprala a ráno zasedla za stroj a ušila a popsala záclonky do kuchyně...
...a tady je výsledek...
...a ještě pár detailů...

...a tady už visí na okýnku v kuchyni...

...a ještě nějaké drobnosti s háčkem...obháčkované plastové kroužky na záclony...

...a moje úplně první háčkovaná dýně...je to sice drobeček,ale já jsem s ní spokojená a mám z ní radost a už se těším na večer jak mi Kubík usne,že si udělám aspoň ještě jednu....
...moc vám děkuji za návštěvu a jak budu mít zase něco utvořeného,ať už pro sebe nebo pro vás ostatní určitě se pochlubím nějakými fotečkami...
Mějte se moc a moc krásně...papa Klára♥

4 komentáře:

  1. Klárko to by také bylo nevyužít takového kousku krásy že :-)Moc se mi líbí ta háčkovaná dýnička-je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,strašně moc ti děkuji...byl to super kup:-)))...a k dýni už přibyla další,trošku větší sestřička:-)))...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Teda Klárko, máš zase mojí hlubokou poklonu... tak nádherné záclonky... vidět něco takového v obyč hadříku v sekáči, to už chce nějakou dávku představivosti... snad se k ní taky něco dopracuju... chválím samozřejmě i obrázky ze záclonových kroužků a tleskám Tvojí první dýni!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,strašně moc ti děkuji...měla jsem štěstí,jen je opravdu škoda,že toho neměli víc,tak třeba příště...a k dýni přibyla ještě jedna,tentokrát trošku větší sestřička:-)))...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)