shabby

shabby

úterý 1. ledna 2013

Jak na Nový rok tak po celý rok

Prostě tvořivě...
Přeji krásný sváteční večer...ano,ano i na Nový rok jsem prostě tvořila...chtěla jsem věcičky udělat už včera,ale měla jsem den blbec...
Začalo to tím,že jsem jela s Kubíčkem k naší mamce pro Kačenku a ne a ne složit kočár do auta,přitom to dělám pořád,ale včera se mu nějak nechtělo...zasekly se páčky a ne se hnout,ale nakonec povolily a já kočár naložila do auta...sláva.Pak jsme jeli na benzínku natankovat a co se nestalo,nešla mi otevřít nádrž,po několika minutách marného snažení o otevření jsem poprosila staršího pána zda by mi to nemohl otevřít...musel si říkat no jo ženská,ani nádrž otevřít neumí,ale byla krapet přimrzlá a já neměla prostě sílu a ještě k tomu mi Kubík začal v autě plakat...naštěstí mi pomohl a já mohla natankovat a vyrazit za mamkou...
Ještě jsme se po cestě stavily v obchodě přikoupit nějaké věci na večer a tak jsem omrkla i nějaké slevy a něco přikoupila...konečně i bílé hyacinty,tak doufám,že mi vykvetou...
Přijely jsme k mamce a tam mi vše padalo z ruk na co jsem chytla a doma to pak pokračovalo,tak jsem si radši sedla a na žádné tvoření jsem nechytla nebo by se mi to určitě nepovedlo...
Večer to pak bylo už v pohodě,děti spaly a ani rachot z ohňostrojů je neprobudil...s manželem jsme si při půlnoci připily na zdraví a šly na kutě...chudák byl v práci na ranní tak byl vzhůru už od 4hod.ráno...
Tak takový byl můj Silvestr ...
Ale už k tomu slíbenému tvoření...
Věcičky před úpravou...
...věcičky po úpravě...
...se staré zavařovací sklenice,kousku krajky a stříbrného spreje koupeného ve slevě jsem udělala svícen...
...stačilo jen krajku omotat kolem sklenice a nití přichytnou,aby to nepadalo a pak sprejem nastříkat,nechat uschnout...dozdobila jsem ji bílou stužkou a jednoduchý svícen je na světě...
...a ze staré dřevěné vázy na umělé kytky a kousku řetízku ve tvaru kytiček,taky koupených ve slevě,jsem udělala druhý svícen...chtěla jsem,aby měl jakoby křídový omak,tak jsem do barvy přisypala trošku bílé sádry a patinu jsem udělala tak,že jsem místa smirkovým papírem obrousila...
...na svíčku jsem dala pomocí drátku pravý křišťál...jojo další inspirace u Jeanne d´arc Living...
...a růže,která byla původně umělá a žlutá je po několika hodinách bílá a polosádrová...namočená do zbytku barvy se sádrou,se kterou jsem natírala svícen...
...taky jsem si pohrála s dekorací v tácku...hyacint jsem dala do papírového pytlíku,před domem jsem utrhla kousek buxusu a doplnila růžovým řetězem,který je taky ze slevy:-)...druhý jsem dala vedle pytlíku na svíčky,protože se už do tácku nevlezl...je hold malý...

...opět vintage a trošku Shabby chic pospolu...
...no jsem prostě nezmar,ale oproti včerejšímu dnu se mi trošku dařilo...
A jak jste prožily Silvestra vy?Co vám se přihodilo?A jak jste strávily dnešní den?
Dnes se s vámi loučím...
Přeji vám krásný a pohodový sváteční večer...
Děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře...
Papa Klára♥

12 komentářů:

  1. No Klarko co ty vse nevymyslis,vse je tak nadherne,dostal me svicen ze stare vazy a i to jak jsi sprejem udelala efekt krajky a jak to vse s ostatnimi vytvorenymi vecmi tak krasne ladi a opet me stvrzeni,ze kdyz je vse bile maximalne stribrne s kapkou barvicky,tak to nepusobi preplacane i kdyz je dekoraci vice,nadhera,krasa.

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko,strašně moc ti děkuji...v hlavně jsem to měla už dlouho,ale pokaždé mi něco chybělo...ať už barva nebo něco jiného...a když jsem růžový řetěz uviděla byla to láska na první pohled...
    Měj se mocinky krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Klárka, musm povedať, že sa i dnes naozaj darilo. vyrobila si množstvo nádherných vecí a tá Tvoja vynaliezavosť nemala konca kraja. No jednoducho krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,strašně moc ti děkuji...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  4. Klárko nádhera..nestačím zírat..jsi moc šikovná. Já jsem se ještě z vánoc ani nevzpamatovala a ty už máš vytvořené tolik krásy.Super...Já Silvestra strávila podobně, s manželem u televize, jen jsem musela po ohňostroji nejmladšího drobka hooodně uklidňovat...Krásný rok 2013..Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,strašně moc ti děkuji...nějak ty Vánoce rychle utekly,viď?Já šla Kačku probudit,aby se šla mrknout na ohňostroj,ale nechtěla...spala dál...a Kubča,ten spal jako dřevo,naštěstí...Přeji ti krásný nový rok a v něm spoustu zdraví...papa K.♥

      Vymazat
  5. Ślicznie !
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuji...přeji krásný den papa K.♥

      Vymazat
  6. Klárko, ty si nezastaviteľná aj cez sviatky. Ty si ako ten zajačik Duracel :)) Čumím na tú krásu, moc sa mi páči ten hokus pokus s ružičkou. To stačí len zamiešať sádrovku s farbou a vymáchať v tom kvet a je hotovo? Tak to ma podržte, si kúzelníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,strašně moc ti děkuji...jojo Duracel,to jsem celá já:-))))...ano je to akrylová barva(Eternal mat) se sádrou a 2x namočené...ale dlouho to schne,vždy nechat vrstvu důkladně zaschnout a pak udělat druhou...když tak nad tím přemýšlím,tak jsem mohla fotnout postup,že?Měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat
  7. Klárko, tak Tvoje novoroční tvoření je naprostá bomba!!! Tomu říkám umění recyklace :o) moc se Ti to všechno povedlo, díky za skvělou inspiraci! Spoustu podobných super nápadů v novém roce, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,strašně moc ti děkuji...vázu jsem dostala od mamky a když ji sama dnes viděla nestačila se divit a moc se jí to líbí...Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)