shabby

shabby

pátek 14. června 2013

Krůček po krůčku k vysněnému bydleníčku

Krásný páteční večer všem!
Opět jsem trošku tvořila do vysněného bydleníčka ve stylu Shabby chic...a taky na přání...
Při prohlížení různých blogů a i u Rachel Ashwell jsem narazila na modrou barvu...tak,že se i modrá barva do Shabby prostě hodí...což mě mile překvapilo...Shabby je prý více druhů...aspoň mi to tak napsaly Simonka s Kačenkou...holky moc vám děkuji za objasnění :-) ...
No ale teď už dost psaní a už k fotečkám...
Přetřela jsem si lampičku....s šedé se rázem stala světlunká růžová s patinou a na ni jsem si udělala "kytičku" alá RA a udělala nový lapač v růžovo bílo modré kombinaci...


...celkový pohled na polici nad naší postelí ...ještě přemýšlím nad natřením okýnka :-) ...no ale uvidíme ...
...police nad pohovkou...
...na věšáčku...
...udělala jsem si malinkou radost a objednala si Shabby látečku na nový povláček a dostala jsem nádhernou hortenzii od sestřenky...
... trošku toho tvoření na přání...krásné lila povlečení a k tomu ještě další povláčky na víc...nesmí chybět lapač a levandulové polštářky...



...a jeden netradiční pléd...inspirace u Taushy...když ho tam Kačenka uviděla...hned jsme věděli že je to super nápad ....
...co říkáte?Super originální,že?
Dnes je to vše...a nezapomeňte na Shabby Giveaway u Kačenky :http://bavimebydlet1.blogspot.cz/ o originální dárky od Rachel Ashwell,která končí 30.6.2013 ....tak hodně štěstí!!!
                               
Moc vám děkuji za návštěvu a milý komentář...
Mějte se krásně a užijte si slunečného víkendu...
Papa vaše Klára ♥

12 komentářů:

  1. Klárko tvé krůčky k vysněnému bydleníčku se stávají pomalu skutečností :o) Moc krásné :o) Měj krásný víkend :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,mooooc ti děkuji...ale ještě mě čeká dlouhá cesta,než to bude podle mých představ...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Ne pomalu,ale rychleji nez by slo komukoliv diky tve neskutecne rychle tvorivosti a citu.Stale se me moc libi police a cela fotka s okenici a prekrasna kombinace je lilla lapac na barve drevene podlahy,krasne tam lapac vynikne.Tve tvoreni je neskutecne a ja jsem stastna,ze jsme si tak blizke,krasa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,mooooc ti děkuji...je to zajímavý kontrast tmavé a světlé lila barvy...u tebe vše vynikne úplně jinak...na polici kytičky už pomalu odkvétají tak je musím doplnit novými :-) ...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  3. Klárko, krůček po krůčku? No já bych spíš řekla, že mílové kroky. Jsi neuvěřitelný rychlík v realizaci.
    A jak už jsem ti psala, ta polička s lampičkou je ááááách ... prostě nádherná.
    A lila povlečení, ty mě zničíš, já chci takýýýý ... ale kdo to má všechno stíhat? Teda kromě tebe :)
    Hezký víkend ... Věra
    P.S. My jedeme zítra konečně gratulovat, tak se už dočkám, jak se bude líbit, co jsem vytvořila a pak hned s tím na blog, příspěvek je skoro kompletní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moooooc ti děkuji...je to opravdu krůček po krůčku:-) mít tak víc času...no a neboj taky nestíhám vše jak bych chtěla...ráno když vstanu dám si nějaký cíl co bych měla vše stihnout ale ne pokaždé se mi to podaří splnit a pak už prostě nestíhám :-D ...a na příspěvek se moc těším,protože dáreček,který si vytvořila je úžasný...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  4. Krásný den, Klárko! Moc hezké, romantické zátiší s lampičkou (nádherná světlounká barvička vznikla po přetření!). A vůbec i ty vázičky s květinkami - takhle to mám ráda, je to takové dívčí, něžné :-) Copak na tuto změnu říkají doma? Já mám štěstí, že mému příteli se takové "ženské" věci líbí :-), ale tebe určitě také manžel podporuje, viď? Klárinko a ty látky! Objednávala jsi na internetu? Jsou všechny moc krásné! Já se budu opakovat, ale obdivuji, jak vše stíháš. Já jak chodím do práce, tak času je méně, a navíc bydlím v tak provizorních podmínkách, že ti úplně závidím to domácí prostředí, které můžeš zdobit k obrazu svému a kochat se jím :-) Měj krásný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko,mooooc ti děkuji...lampička je opravdu povedená a moc se mi líbí a "květinku" můžu měnit podle nálady...a co říká manžel na změnu? Líbí se mu to...vše spolu probíráme co a jak ...pokaždé mu ukáži nějakou fotku a on buď souhlasí nebo ne ...tak najdeme nějaký kompromis...jinak ano látky převážně kupuji na netu...jednobarevné od své nej dodavatelky a teď tu Shabby z fléru...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  5. Klári, nádhera ... tomu říkám romantika .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,moooooc ti děkuji...přeji ti krásný začátek týdne papa K.♥

      Vymazat
  6. Krásný dobrý večer milá Klárko!
    Náramně si byteček zútulňujete. Však jsem Vám říkala, že Vy to dokážete jako nic! :-) Strašně moc se mi fotečky líbí a co teprve vše vidět naživo! To musí být náramná pastva pro oko. :-)
    Od sestřenice jste dostala překrásnou kytičku a ke všemu modrou! ;-) Ta je na Vás tuze hodná. :-)

    No a Vaše vyráběné dárečky na přání jsou opět překrásné! Ale však Vy ani jinak vyrábět neumíte - než nádherně. :-)

    Přeji Vám krásný zbytek dne a veselý nový den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárinko,moooooc děkuji...snažím se co nejvíc...během zútulňování ještě plním nějaká přáníčka nebo když je tak krásně jsme venku...musíme si užívat sluníčka dokud svítí :-) ...mějte se moc a moc krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)