shabby

shabby

čtvrtek 10. října 2013

Malé překvapení...

...na mě dnes čekalo v novém vydání Praktické ženy...opět tam mám malou fotečku své tašky...
Vím není to nic zvláštního,ale mě to udělalo prostě radost...vědět,že se mé tvoření líbí...
 ...mám velkou radost ,že jsem mezi takovými šikulkami...
...a tahle fotka s taškou byla v časopisu otištěna ...
...ale aby to nebylo jen o mých radostech tvořila banner pro Věrušku na přání...společně jsme vymyslely bílí s tmavě fialovým nápisem...

...a pak pro kamarádku Renatku sovičky pro dvojčátka...
...a ještě společně se sovičkami našich dětí...
...nu pěkně se nám ty sovičky rozrůstají :) ...
Hlavní je,že dětem dělají radost a doufám,že to tak bude i u dvojčátek...
Mějte se krásně a užijte si prima večer.
Papa vaše Klára ♥

22 komentářů:

  1. Klárko, PŽ už mám také doma a ta tvoje taška mě hned zaujala. Je moc pěkná. Sovičky jsou také úžasné. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko,moc ti děkuji za pochvalu...já z toho mám takovou radost :) ...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Obrovská gratulace, Klárko, když je někdo tak šikovný jako Ty, zaslouží si takovou "poctu"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,moc ti děkuji za pochvalu...však ty jsi taky tuze moc šikovná ...i když je to malá fotka mám z toho radost...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  3. Časopis mi přistál ve schránce, ale zatím jsem neměla čas si ho prohlédnou a přečíst - nechávám si to na víkend. Díky za upozornění. Sovičky jsou kouzelné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu...je tam spousta krásných věcí a inspirace ke tvoření a hlavně z knoflíčků,které máte tak ráda :) ...mějte se krásně papa K.♥

      Vymazat
  4. Teeeeda Klarko to je super se takto najít v časopise...to muselo potěšit..... gratuluji :o))))) Sovičky jsou opět super a radosti zaručeně nadělají hroooomadyyyyy.... měj se krásně Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko,moc ti děkuji za pochvalu a gratulaci,to víš,že jo...to potěší každou tvořilku...třeba Pavlínka tam má své háčkované hvězdičky...a to je něco :) ...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  5. Klárko, jak můžete napsat, že to není nic zvláštního? To je přece úžasné, a ten polštář je nádherný, kéž bych kdy já vyrobila něco co by někdo měl chuť ukázat veřejně jako něco nádherného, to je přece čest. Buďte na sebe tak pyšná a né takhle skromná, jste úžasná a mooc šikovná, stejně tak jako fotky banneru, vámi vytvořené sovičky. Nechci být závistivá, ale říkám si kéž bych měla já takový talent jako máte vy... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,moc děkuji za pochvalu...asi jsem nějak skromný člověk :) jsou tu mezi námi i větší šikulky :) ...ještě jednou moc děkuji...mějte se krásně papa K.♥

      Vymazat
  6. Kapitalna torna a sowy sa przesliczne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicja,dziękuję bardzo i życzę miłego dnia papa K.♥

      Vymazat
  7. Ahoj Klárko!
    Řekni mi, komu se poštěstí mít aspoň malou fotku v takovém časopisu? ;-)
    Náhodou! Jsi naprostá celebrita!!!!! Až budeš Klárko rozdávat autogramy, tak mysli s jedním i pro mě ano? Já je totiž sbírám. ;-)

    Otiskli ti moc pěknou tašku, jenže ona se u tebe ani jiná, než pěkná nenajde. :-)

    A sovičky jsou super!!!! :-) Mě se líbí, co vše pro své děti nevyrobíš. Krása! A není nad mazlíčky a hračky ručně vyrobené a ještě ke všemu s láskou od maminky. :-) Takové jsem v dětství zbožňovala ze všeho nejvíce! ;-) A to mi snad vydrželo dodnes!!! :-) Dodnes mi udělají ručně vyráběné věci obrovskou radost. :-)

    Klárko měj se moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko,jsou mezi námi co se jim to poštěstilo a taky byl o nich třeba celý článek,ale já jsem nadšená i s téhle malé fotky...je totiž druhá (tedy co vím) co mi otiskli ...a moc ti děkuji za pochvalu...s autogramem na tebe myslet budu :) budeš mezi prvníma,který jej budou mít i s věnováním :) ....Šárinko,moc ti děkuji za pochvalu i k sovičkám a přeji ti krásný víkend papa K.♥

      Vymazat
  8. Klárko, tak to velká gratulace ... já PŽ nekupuji, takže bych se to ani jinak nedozvěděla. Vím přesně jaký máš pocit, je to fajn, když tvou práci ocení takto veřejně.
    Sovičky jsou nádherné a jak jsi psala, malinko jsem je blíž studovala a možná už vím, jak se šijí ... asi máš pravdu, zas tak složité, jak mi to zprvu připadalo to nebude.
    A banneru se nemůžu nabažit, stále si ho prohlížím.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc ti děkuji...jj pro mě je to velká pocta,tak snad i pro každou tvořivou duši,že se jim jejich práce líbí,že se dostane do časopisu...i když byť jen s malinkou fotkou :)
      Jo a vidíš,ty sovičky nejsou tak těžké...jsem ti to říkala...už se těším na tu tvoji...to bude super...
      Měj se moc krásně a užijte si prima víkend papa K.♥

      Vymazat
  9. Klári,
    Praktická žena mi už přistála ve schránce, tak jsem hned listovala!!
    Moc gratuluji, to je jiný pocit- když vím, že za tím jménem jsi TY!!
    Taška je krásná a vyjímá se tam!! :o))
    A ta "soví" rodinka- ta je!!
    Klári, krásný víkend.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško,moc a moc ti děkuji za pochvalu...i za gratulaci...já jsem ti tak šťastná :) ...
      Jedna malá fotka a co to udělá viď :))))
      Měj se moc krásně a užij si pohodový víkend papa K.♥

      Vymazat
  10. Klári, gratuluju !!!!! Marki

    PS: ty sovičky jsou úžasné !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,moc ti děkuji za pochvalu i za gratulaci...přeji ti krásný den a pohodový víkend papa K.♥

      Vymazat
  11. Klarynko,
    ty jsi pro mne nejvariabilnejsi tvorilka,jakou znam,udelas a vrobis proste cokoliv,co si umanes a to je dar,moc ti gratuluji a ano,je to dukaz,ze se tve tvoreni libi a i profikum.Jen tak dal.Banner jsem uz videla u Verunky,tak krasne ji tam ladi,super podzimni volba,nadhera.Krasnou sobotu.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,moc ti děkuji za pochvalu...tvořím protože mě to baví,a pokud mám dar od Boha tak mu za něj moc děkuji...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)