shabby

shabby

pondělí 24. února 2014

Tvoření na přání

Krásný začátek týdne všem!
Dnes jsem tu za vámi s troškou tvoření na přání ...
Opět to byli povláčky.
Tentokrát bílé s hnědým (čokoládovým) nápisem...
No.1 Paris a Dragonfly s malými vážkami okolo...
K nim ve stejné barvě s velkými  vážkami ...
A ještě běhoun...vše je ručně malované :)
Další tvořeníčko,bylo na přání mé kamarádky,která moc ráda háčkuje a chtěla futrálek na háčky,aby v nich měla pořádek a k němu jehelníček...



Nu a ještě jsem udělala pár vonných etiketek s potiskem ,které najdete v mém obchůdku :http://www.fler.cz/shop/by-klara  100% len a levandule :)
Taky jsem si udělala radost a ve svém oblíbeném obchůdku jsem si koupila nový hrnek ,no spíš je to jako malý kyblík :))) ...ale úžasný...
A takhle jsem hřešila...aneb mé těhu hříchy...horká čokoláda a k ní jablečný štrůdl...ještě ,že to jsou vyjímečné stavy :D...


Tak a dnes se s vámi loučím...dnes mám v plánu odpočívat...
Včera jsem se vrhla na umývání oken a generální úklid tak musím dohánět odpočinek :)))
Ale jelikož to vypadá na krásný slunečný den ,tak ho raději strávíme někde venku...
Mějte se moc krásně a užijte si pohodový týden.
Papa vaše Klára♥

8 komentářů:

  1. Klarka, krasne tvorenie...:) tie vonne etiketky nemaju chybu...pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,moc ti děkuji za pochvalu...přeji ti krásný den papa K.♥

      Vymazat
  2. oooch ručne si maľovala vážky ??? Myslela som že je to transfer fólia ! To je teda paráda, pozri na moj blog ja som pridala techniku blender pen, to by si si teraz v ušetrila trocha čas ,aby si mohla oddychovať v tvojom stave je to priam nutné !! Je pravda že maľované je to viac výrazné, tá technika blender pen urobí obrázok taký ošumelý .. Hrozne sa mi páčia tie vonné vysačky sú kúzelné. Krásne dni ti prajem E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eričko,jj všechno ručně ,tedy až na etiketky :))) ...vždyť jsem ta hlavní pisatelka,u které to vše vzniklo ,-) ...mrkla jsem se na ten tvůj návod a mohlo by to být zajímavé,to vyzkoušet :)
      Jinak ti moc děkuji za pochvalu a přeji ti pěkný den papa K.♥

      Vymazat
  3. Klárinko,to je zase krásy!!!!A polštářky i vážky na čemkoliv moje srdcovky.Krásné :) A futrálek na háčky bych také moc potřebovala.Obr hrnek je pěkný a bílý...opět srdcovka.Krásný příspěvek.Dnes mne tak Klárko napadlo,že budeš mít chlapečka :) Tak všechny dětičky moc pohlaď a opatruj se.A okna nech mužíčkovi..Ty se musíš šetřit!Pa.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko,moc ti děkuji za pochvalu...klidně ti futrálek taky ušiji,stačí si písnout :) ....zatím se za stroj vlezu ,-) ...a co se týče toho chlapečka,tak mi to říká každý koho potkám,jen manžel je přesvědčený ,že to bude holka...Mudr.nám to zatím neřekl,nešlo to vidět,mimi bylo otočené páteří nahoru,tak třeba to bude překvapení....přeji ti krásný den papa K.♥

      Vymazat
  4. Klárko, moc pěkné věcičky. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko,moc ti děkuji za pochvalu...přeji ti krásný den papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)