shabby

shabby

sobota 28. února 2015

Kousek od nás...

...přeji krásný poslední únorový den !
O tom,že čas plyne jako voda psát nebudu,vidím na to svých dětech... Z mého malého miminka bude po prázdninách už školačka,tak,tak Kačenka je přijatá do školy. Jsem na ni pyšná !!! Vše tam zvládla na jedničku s hvězdičkou.
Kubík je zase chytrá hlavička a chce vše dělat sám...prý to zvládne  :)))
Barunka nám už ťapá v chodítku a její zvědavé ručky jsou všude ...no je u nás pěkně veselo...
Již brzy u nás nastane další změna...jaká ? Tak to si ještě nechám chvíli pro sebe :) ...
Ale zpět k názvu příspěvku ... pár foteček od nás...
...pár nových úlovků...skleničky a mistička z bazárku...
 ...úžasné povlaky...
...taky jsem pro tu svoji malou velkou kuchařku Kačenku ušila zástěrku...
...udělala jsem nám i novou květinovou korunu na lampu...
...vyšila ubrousek s monogramem na přání...
...no a když jsem už byla u toho vyšívání tak jsem zkusila vyšít i R s korunkou...bude z toho povlak ...jak jinak ,že? :)))
...doufám,že se vám všem daří dobře...
Opatrujte se a mějte se moc krásně !!!
Papa vaše Klára ♥

6 komentářů:

  1. Ahoj Klárko, jojo čas letí jako bláznivý. Na dětech to člověk fakt vidí nejvíc, ale jak já říkám, hlavně že mi mládnem, ne:). Kačenka je šikulka ... ve škole se jí bude určitě líbit.
    Mějte se u vás krásně .... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc ti děkuji...snad to tam zvládne ,mám vždycky obavy,ale ona je šikulka a vždy mě o tom přesvědčí :) ...měj se krásně pááá K.♥

      Vymazat
  2. Krásný růžový příspěvek ♥ zástěrka pro Kačenku je přímo kouzelná !!! ... přeji hodně společných kuchařských zážitků ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,mooooc ti děkujeme...měj se krásně a užij si prima dny pááá K.♥

      Vymazat
  3. Klári, děti jsou radost !!!! Někdy i starost, když jsou nemocné, ale o tom ty víš své, viď ????? Doufám, že ta "změna" bude příjemná ..... budu hádat ...... splní se ti konečně tvé velké přání" domeček se zahrádkou" ?????? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,jj děti jsou radost i starost,malé děti malé starosti a velké děti velké starosti :))) ...no snad ta změna bude k lepšímu,ale zatím víc neřeknu ,-) ....měj se moc krásně páááá K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)