shabby

shabby

pátek 12. června 2015

Letní tvoření...

...po delším čase vás opět vítám ! ...
Vím,poslední dobou tady moc nejsem,ale nemám tolik času jako dřív... tři děti,domácnost,tvoření to jsou věci co mě zaměstnávají :))) ...
Ale nezahálím to ne ... tvořím co mi síly stačí...
Tak třeba polštářky pro kamarádku... první foto u mě a druhé u ní,která varianta je lepší? Na bílé či modré sedačce?
Pak jsem plnila přáníčka...povláčky...
 ...detail...


 Taška s gekonem ...na přání...
 Povláček a utěrka... na přání...
Tak to jsou věcičky tvořené na přání.Brzy vám ukáži co jsem vytvořila pro nás v shabby chic stylu :) ...
Do té doby vám přeji krásně strávený čas!
Papa vaše Klára ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)