shabby

shabby

čtvrtek 21. dubna 2016

Zahradní altán

Konečně jsme trošku (spíš více) díky počasí dodělali zahradu . Spíš to nejhlavnější .Zbourat dřevěný kompostér,který už to měl téměř za sebou,cihlový polo skleník .který byl rozbouraný z loňského roku .Vše uhlazené a připravené na další úkol. Po zdi (sice to je krásné na fotkách,ale ve skutečnosti nee :D ) se plazil břečťan,ten se dostal až k sousedům ,tak se musel odstranit .
Na srovnanou a uhlazenou zem položil můj manžel betonové dlaždice. Dalo mu to hodně práce.
Na hotovou zem jsme umístili altán,líbí se nám a moc. Ano je lepší dřevěná pergola,ale nám to stačí tak jak to je :))) ...
Nevypadá tak špatně,no ne?

Vedle altánu jsme postavili staré dveře ,květináče čekají na osázení kytičkami...
Mezitím vším ještě šiji na přání nebo jen tak a i peču pro moje milované zlatíčka...
Peace banner...na přání...
 Banner s vlajkou Union Jack...



 Nová skříň do kuchyně,kterou mi vyrobil manžel...a to není truhlář,ale velký šikula...
 A já si ji natřela na světlunce růžovou barvu...
Jednoduchá úschovna výplní do polštářů ...papírový pytel :D ...
 Nové radosti...modro bílé povlaky a svíčka RA...


 Neodolala jsem nákupu orchideje ...


 Nové velké rámečky (velký růžový byl pro kamarádku Renatku) původně byly světle modré a já je přetírala :)

 Taky jsem si vyrobila jeden BIG růženec :)
Uffff a na závěr předělávka v našem domečku...
Schodiště tmavé foto Před a světlé Po,ještě je tam kus na dodělání ,ale došla mi barva :))) ale už teď se celá chodba prosvětlila :)
Tak a to je vše...
Děkuji za váš čas a přeji krásný den!
Papa vaše Klára ♥

1 komentář:

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)