shabby

shabby

neděle 20. května 2012

Ručky o víkendu nezahálely...

...a něco zase vytvořily do obchůdku...krásná sada do modrobílé kuchyňky...utěrka,oboustranné prostírání s obloučky,které se líbí i manželovi a to je co říct:-) a hned prý mám udělat i k nám domů,chňapka a dečka s krajkou kolem dokola...Když už mám ty nová razítka od šikulky Klárky tak jsem je hned vyzkoušela...
...detail ptáčka,který je na celé modrobílé sadě...

Poklopy na čajovou konvici...
...šité na přání taky do obchůdku,šila jsem je poprvé v životě,tak jsem ráda že se povedly...velikost je cca 25x25cm...

Běhoun...
...i když jsem přes ty francouzské či anglické názvy,tak i čeština má své kouzlo...
...detail nápisu...Tak snad se bude vše líbit...přeji vám krásný slunečný zbytek neděle...papa K.♥

10 komentářů:

  1. Nádhera,obloučky na nich jsou moc krásné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, moc krásné, modrou mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani,mocinky děkujíííí...je opravdu krásná,taková svěží...papa K.♥

      Vymazat
  3. Klári, nádherná práce!!!Manžel má pravdu, ty obloučkové prostírky jsou kouzelné! Šikulka! Zdravím! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi,ahojky,jak se máš?A mocinky ti děkujííííííííííí...sama z nich mám radost...jsou oboustranné...z jedné strany bílé a z druhé světle modré...papa a krásný den K.♥

      Vymazat
  4. Kláry nezahálíš, moc pěkné pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,mocinky děkujííííí...papa a krásný den K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)