shabby

shabby

neděle 6. května 2012

Víkend plný tvoření...

...když mi paní majitelka mého oblíbeného obchůdku přivezla dřevěná písmenka "HOME" dala jsem ji srdíčko...jen tak pro radost...ráda dělám radost druhým nějakou tou drobností...Po chvilce co jsme
se spolu bavily,nabídla mi zda nechci udělat nějaké věcičky k ní na obchůdek...byla jsem mile zaskočena,ale i potěšena a ráda jsem její nabídku přijala...
Tak jsem tvořila něco na obchůdek pro romantické duše...

...běhoun na stůl,malý ubrousek,prostírání a srdíčka...
...že modrá je dobrá zpívá i Žlutý pes,tak povláček a srdíčka do modra...
...no a samozřejmě utěrky,ty tam prostě nesmí chybět:-)))...v krásných barvičkách,tak trošku alá GG...

...a něco alá Francie,kterou mám moc ráda a na speciální přání paní majitelky "odrbaný" povlak na polštář,tak snad se jí bude vše líbit...
Mějte se všichni moc krásně a užijte si bezva nedělní večer...u nás je bouřka a prší...papa K.♥

4 komentáře:

  1. Klárko, moc hezké věcičky jsi vytvořilo do obchůdku! Paní majitelka bude určitě nadmíru spokojená ... a zakázky se jen pohrnou!
    U nás na jihu také bouří a včerejší kroupy jsme mohli přehazovat lopatou...
    Hezký začátek týdne! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,moc a moc děkujiiiii...u nás dnes bylo celkem krásně...Krásný večer papa K.♥

      Vymazat
  2. Klarko, jsi nezkutecne sikovna. Moc krasne veci, hlavne ten rozdrbany polstarek me uplne uhranul. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,mocinky ti děkujííííí...snad se jí bude líbit...Přeji ti krásný a pohodový večer papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)