shabby

shabby

středa 3. října 2012

Když jde práce pěkně od ruky...

Krásný a pohodový večer všem!
Jak už název příspěvku napovídá,že když jde práce pěkně od ruky tak to jde rychle a skoro samo...tedy s mou malou pomocí...jen za dnešní dopoledne jsem toho stihla trošku víc než jsem sama čekala...tašku Shabby Chic a volánkový povlak na přání...

...včera večer jsem ještě,jak mi dětičky usnuly udělala pár prasátek a visačky na dárky...

...a ještě sada alá Maileg...

...nebo režné povláčky...
...a že nezapomínám ani na sebe udělala jsem si novou tašku....tentokrát už na vánoční nákupy...

...ta hvězdičková je pro mě a skřítečková pro kamarádku...
...hvězdičkou jsem se inspirovala u moc šikovné Eriky z MMB...tímto jí moc děkuji...
...a ještě detail tašky alá Maileg...

...no a abych nabudila to pravé kouzlo Vánoc ušila jsem pár pytlíčků a naplnila je dutým vláknem a směsí vánočního koření...a jak nám to tu krásně voní...úplně vánočně,jako když se pečou perníčky:-))))...

Dnes bylo opravdu nádherné slunečné počasí a že nesedím jen za šicím strojem vyrazila jsem s dětičkami na výlet za babičkou do města...krásně jsme se prošly a domů jsme se vrátily úplně vyčerpaní:-)))...
Dětičky mi už spí tak já je jdu taky následovat...
Přeji vám krásný a pohodový večer a ještě krásnější sny...
Moc děkuji za návštěvu a krásné komentáře...papa Klára♥

19 komentářů:

  1. Klárko si neskutečně šikovná!Krásné,krásné,krásné!Hezký pohodový večer:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,strašně moc ti děkuji za pochvalu...Měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Milá Klárko, nechystáš nějaký článek s návody, jak si tyto krásné věci vyrobit? Já bych je moc ocenila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelin,dobrý nápad,dlouho jsem žádný nedělala...a co by jsi si chtěla vyrobit?Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
    2. Klárko, moc se mi líbil návod na tašku, povlak a nebo třeba zástěru do kuchyně :-) Hezký den přeju!

      Vymazat
    3. Evelin,uvidím jak to budu mít s časem teď toho mám až nad hlavu,ale slibuji,že nějaký návod bude...a pokusím se co nejdříve...Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  3. KLARKOOO,ja chci ty pytlicky,ty jsou bombove a ja uz chci taky cmuchat vanoce,pisnu mailik a jsem rada,ze jsem ti treba mozna dala novou inspiraci na vyrobky,ale ty mas i dosti sve,moc krasny napad ty vanocni tasky,zase mne zahanbujes co vse si stihla,me uz taky deticky spi,tak pujdu take neco posolichat,jak ja rikam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,strašně moc ti děkuji za pochvalu...jsem moc ráda,že se ti věcičky líbí...Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  4. Klárko já bych si přála ten volánkový polštářek,ale to tě určitě napadlo,že hned,jak ho uvidím,že to bude láska:-))Písnu email jako vždy-a vše krásné-pro mě si prostě třída!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,strašně moc ti děkuji za pochvalu...jojo myslela...však písni co a jak:-))) měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  5. Klárko, krásné tvoření! Tašky jsou parádní, ta s hvězdou nemá chybu! Moc se mi líbí pytlíčky naplněné kořením! Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko,strašně moc ti děkuji za pochvalu...jojo hvězdičky...ty jsou teď in:-D...Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  6. Klárko, skvělé šitíčko. Jsi šikulka.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,strašně moc ti děkuji za pochvalu...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  7. Ahoj, Klárko! No to je zase taková spousta krásy... nemám slov, všechno máš tak krásné, čisté a pěkné... myslím, že už vím, co bych chtěla na tu tašku za motiv :o) píšu Ti mail. Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,strašně moc ti děkuji za pochvalu...jojo ty tašky ty prostě vedou:-)))...Měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  8. Jejda Klárko to je zase spousta krásy :o) a slibuješ návod nějaký tak to je prima :o)Já jsem strašně zvědavá jak to maluješ já bych totiž ten jeden obrázek malovala spoustu hodin-- mě to malování baví ale děsně mě to trvá.Jsi šikovná a moc :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,strašně moc ti děkuji za pochvalu...návod jak na psaní je už vložený,tím samým způsobem se i maluje...návod bude o něčem jiném,zatím ještě nevím o čem,ale bude...a doufám,že co nejdřív,mám toho teď tolik,že nevím kde mi hlava stojí:-)))...Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  9. moc krásné tvoření....
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)