shabby

shabby

pondělí 15. října 2012

Povlak plný volánků

Ahojky všichni!
Tak jsem tu se slíbeným druhým návodem...
Mnohé z vás tím určitě potěším.Hodně jste mi o něj psaly.


A co na něj budeme tedy potřebovat?
Látku ze které bude povláček
Nůžky
Křídu v tužce nebo obyčejnou tužku
Špendlíky
Krejčovský metr
Pravítko
Dobrou náladu a chuť na tvoření

Nejprve si naměříme čtverec já měřila 43x43cm,aby povlak pasoval na výplň 40x40cm
Pak si nastříháme tak 7cm široké pruhy látky-budoucí volány...je to z celé šíře látky(140-150cm)
Na čtverec si rozměříme od horního okraje 5cm a to po celé délce až dolů...
...pruhy látky z obou stran obnitkujeme,ale nemusíme záleží na vás jak by jste to chtěli mít zapravené...pěkně by vypadalo,kdyby pruhy látek byly natrhané a konce pěkně otřepené...a rozstřihneme na polovinu,to nám vystačí na jeden volán...myslím ta jedna polovina pruhu látky...

...a začínáme našívat pruhy na látku a přitom děláme volánky(záhyby) a to tak,že si k té čárce,kterou jsem si na látce naměřily přiložíme a šijeme...Ke každé čárce jeden pruh látky...a to až do konce...

...ušijeme zadní stranu jak jsme zvyklí...já jsem ji ušila na zavazování...

...přiložíme přední a zadní stranu lícem k sobě a našpendlíme...

...sešijeme a obnitkujeme...celý povlak obrátíme na lícovou stranu a přežehlíme...
...oblečeme na výplň a máme hotovo...
Tak snad se vám i tento návod líbí...
Držím všem pěstičky a budu se těšit na vaše povláčky...
Mějte se moc a moc krásně papa Klára

8 komentářů:

  1. Jů Klárko super-zítra jdu na něj a konečně písnu ten rozměr:-)Děkuji za návod!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,není zač,určitě se ti povede...pak se pochlub fotečkou...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Klárko, skvělý návod. Já tu zrovna "mundím" andílky - no jako od tebe nebudou, ale snad se jim to alespoň trochu bude podobat.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,strašně moc ti děkuji...jsem moc ráda,že se ti návod líbí...a s andílkem se určitě pochlub...moc se těším...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  3. Klárko, děkuji za návod... Máš moc šikovné ruce a krásný blog.. :o) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko,jsem moc ráda,že se ti návos i můj blog líbí...děkuji ti za pochvalu...měj se mooooc krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)