shabby

shabby

středa 12. prosince 2012

Baletky a malé radosti

Krásný slunečný den přeji všem!
Když jsem viděla baletky v knížce od Jeanne d´Arc Living musela jsem nám jich pár udělat na stromeček a už se moc těším,až na něm budou viset...
Zatím stále není koupený:-))),ale vanilkové rohlíčky jsou už upečené a Kačenka se po ATB začala uzdravovat,nakonec měla v uchu Pneumokoka a Stafilokoka(nebo Streptokoka,ty se mi pořád pletou),ale zvládáme to...A na Kubíkovi výsledky čekáme,tak snad budou dobré...
Tak a teď už slíbené baletky...
...a ještě jeden zabalený dáreček...
...detail dárečku...
...a teď ještě malá velká radost...soška panenky Marie,když jsem ji v obchodě viděla,nemohla jsem ji tam prostě nechat...byla to láska na první pohled...
...na závěr dnešního příspěvku je další radost a to v podobě časopisu Praktická žena,kde je moje virtuální kamarádka Pavlínka,nebo-li naše teta Pavlínka a její návody na výrobu hvězdy ze šišek a stromečku,kdo jej ještě nemáte,tak neváhejte a utíkejte do trafiky a kupte si jej...
Mějte se všichni moc a moc krásně a užívejte si předvánoční čas v pohodě a klidu a hlavně ve zdraví...
Příště bude něco z tvoření,aneb když jsem tvořila dárečky pro potěšení a radost...
Moc vám děkuji za návštěvu a krásné komentáře...papa Klára♥

12 komentářů:

  1. Klári, nádherné baletky. Na stromčeku budú vyzerať krásne. A balíčky, tie ty balíš úžasne.A videla som aj Tvoje bubienky,predtým som si ich nevšimla, lebo som žasla nad Tvojimi balíčkami. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,strašně moc ti děkuji...balení dárečků mě strašně baví...měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Klarko, mas to krasne, jak bubinky tak baletky. Oboje kouzelne. Ted me skoro mrzi, ze mam zdobeni v Andulcine pokojicku uz hotove! A ten balicek je kouzelny! Mej krasne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenko,strašně moc ti děkuji...já se na zdobení stromečku moc těším...děti mají výzdobu udělanou alá Maileg a obývák se ponese v tomto duchu:-)...měj se mocinky krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Klárko, moc krásná vánoční výzdoba! Baletky jsou roztomilé, panenka Maria je úžasná, moc dobrý kup ;-) hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,strašně moc ti děkuji...doufám,že nás panenka Marie bude ochraňovat...pak písni zda balíček dorazil:-)...měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat
  5. Klarko,nadhera,zasnu nad baletkami i balickem,vzdyt vis,ne nadarmo kazdy mesic cekam na nove coslo magazinu Jeanne,na vetevce vypadaji baletky uzasne a co teprv na stromku,kraaaaaaaaaaaaasa,jsi moje krevni skupinka,preji honem honem dozdraveni Kacenky at svatky jsou jiz v uplnem zdravicku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,strašně moc ti děkuji...no snažím se a do poslední chvíle přemýšlím nad stromečkem jak ho nazdobit:-)))...měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat
  6. Klárka, baletky sú úžasné! Práve včera som na jednom blogu narazila na postup. Sú dokonalé, na stromčeku musia vyzerať skvele, aj darček je veľmi milý :) Prajem krásne predvianočné obdobie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,strašně moc ti děkuji...stromeček bych chtěla nazdobit nějak o víkendu...tak uvidíme:-))...měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat
  7. Klárko♥
    s baletkama jsi mě dostala. jsou úchvatné, nevím z čeho jsou, ale je to nádhera ♥. Máš všechno moc pěkné a jsem moc ráda, že Kačenka se pomalu uzdravuje. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko,strašně moc ti děkuji...baletky jsou z papíru a kousku staré záclony,krajky a perličky na dozdobení...Měj se mocinky krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)