shabby

shabby

pondělí 17. prosince 2012

Ve stylu Shabby chic

Krásný začátek týdne všem!
Dnes jsem tu s malým tvořením inspirovaným Rachel Ashwell a jejím stylem Shabby chic...nějak tomuto stylu začínám propadat a líbí se mi čím dál víc...
Jelikož máme předvánoční období a stromeček máme nakombinovaný ve stylu vintage a Shabby chic,tak jsem tak zabalila i dárečky...
Ve vintage stylu jste je už v minulých příspěvcích mohly vidět,tak teď ve stylu Shabby chic,aneb jak to vidím já:-)))...
...jednoduchost přírodního papíru a otřepeným kouskem bílé látky společně s jemně růžovým tylem tomu dávají ten správný šmrnc...
...k tomu jsem udělala i růžičku a nalepila ně ni pár bílých perliček a jednu stříbrnou...
...taky jsem si pohrála i se šiškami a pomocí houbičky jsem  naťupala světle růžovou barvičku...
...a ještě jedna malá předělávka kulaté krabice z výprodeje za pár kaček...
...takhle vypadala před...
...a takhle vypadá teď...
...stačil jen kousek samolepicí tapety,který jsem měla doma a za pár minut bylo hotovo...ještě jsem si tam decentně udělala písmenko "R" tak jak to má Rachel,abych měla kousek Shabby chic doma...
Krabice mi už slouží na krajky,abych v nich měla trošku přehled:-)))...
...tak a dnes jsme na konci...
...snad jsem vám to čekání na den "D" trošku příjemně zkrátila...
Přeji vám krásný vstup do posledního adventního týdne v pohodě a v poklidu...
Moc děkuji za návštěvu a krásné komentáře...papa Klára♥

4 komentáře:

  1. Klarko,tvy prispevky doslova hltam,akor kdyz tvoris i pro sebe a pokud zacinas mit rada shabby tak ty s takovym citem a napaditosti,ty budes vyrabet dokonale veci,jen pozor,shabby je trosku bordelarsky styl a ty mas vse tak uhledne krasne,ale proc si to nepojmout po svem,dostala me totalne krabice s erkem a ruzova siska,takovou jsem jeste nevidela,krasa,dekuji za zprijmeneni dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,strašně moc ti děkuji...jsem moc ráda,že se ti mé příspěvky líbí...z shabby si beru jen to co se mi líbí...třeba jen drobnost,nebo detail...moc ráda kombinuji několik stylů do jednoho,ale ne vždy je to krásné:-)))...Měj se strašně moc krásně a těším se na tvůj další příspěvek...papa K.♥

      Vymazat
  2. Klárko dnes je mi u tebe tak dobře jako u nás doma-nádhera-jenom chválím!!!!!!Moc se mi líbí krabice,také se na něco takovéo chystám,jen ted není čas....
    U nás dnes první dobrá zprávička...
    Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,strašně moc ti děkuji...snažím se,ale ty Shabby rozumíš lépe...A ani nevíš jak jsem ráda,že je u vás první dobrá zpráva....jen tak dál...měj se strašně moc krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)