shabby

shabby

čtvrtek 19. září 2013

Rachel Ashwell Couture PRAIRIE

Ano,přesně tohle je ten nejhlavnější dárek k narozeninám,který jsem si tak přála a díky mému manželovi s mou malou pomocí ji mám doma...
A znáte ten pocit,když si něco tak moc přejete a toužíte po tom,že se to splní? A co teprve když tolik vytouženou věc dostanete...i když jsem věděla co to bude těšila jsem se jako malá holka :) ...

...musela jsem si udělat chvilku jen pro sebe u zázvorového čaje s citronem,lineckými kolečky,který mi manžel koupil po cestě z práce,ví jak linecké pečivo mám moc ráda tak mě chtěl potěšit...
Růže jsem dostala od tchyně a hortenzii od babičky...a látková kytička patří k šálku z minulého příspěvku :)...
...v knížce je tolik,ale opravdu tolik inspirace a holky co ji už dávno mají mi dají za pravdu,že je opravdu NÁDHERNÁ...
Vybrala jsem pár foteček na virtuální podívanou...prostě co mě zaujalo...

 ...domeček s WC jednoduchý a tak krásný

 ...knížka bude pro celou rodinu...každý si tam najde to "své" ...tak jako náš Kubíček :)
Tak a to je dnes vše :)
Usmyslela jsem si předělat komodu na skřínku ...tak ji pádím dodělat aby byla brzy na svém místě :) ...
Všem vám moc děkuji za návštěvu a přeji vám krásný leč chladný den...
Papa vaše Klára♥

12 komentářů:

  1. Klarko,tak dneslobouk dolu.Fotografie jso tak nadherne,myslim tva pohoda doma s novou knihou,krasny porcelan a v nem caj,kouzelne upravene,proste snove.Je zvlastni,ze i kdyz knihu mam jiz doma dyl,u tebe zas dostava jiny rozmer.Strasne se me libi kvetiny a hlavne hortenzie v lahvickach a krasna vysoka svicka.Proste dnes si u tebe extra lebedim,fakt nadhera.
    Moc jsi me potesila.Balik dnes odesilam,tak se tes.
    Pa,krasne slunecne odpoledne.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,moc ti děkuji....jsem moc ráda,že se ti dnešní příspěvek líbil...a to bude zase povídání na FB,viď? :)
      Tam je tolik inspirace...
      I mé mamince se knížka líbí...
      Ještě jednou bych ti chtěla moc poděkovat za balíček s tolika nádhery...udělala jsi mi obrovskou radost...však víš...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. ahoj Klárka.pohoda,klídek,čajíček.....viem sa vžiť do tvojich pocitov keď v ruke držíš tú úžasnú knihu.foto je parádne,ale na obrázky z knihy som ani nepozrela :o)!!!vieš,som v očakávaní(kniny)a rada by som bola prekvapená chichi.pekný zbytok dňa Tebe aj rodinke prajem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jazmínnka,moc ti děkuji...z knížky budeš taky nadšená...určitě...je opravdu NÁDHERNÁ...
      Měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  3. Klári, krásně si ten dárek užij !!! .... Ta knížka musí být nádherná ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,moc ti děkuji...máš pravdu,knížka je NÁDHERNÁ...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  4. Samá nádhera, ako v knihe tak aj u teba doma:)Pekný večer!
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko,moc ti děkuji za pochvalu...měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  5. Těžká pohodička z toho sálá, už se mi zavírají víka, natahuju nohy a přestávám cokoliv dělat :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,moc ti děkuji ...jj pohoda,klídek a čajíček :) ...v takových chladných dnech si ho opravdu do sytosti vychutnávám :) ...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  6. Téda Kláry, ty si umíš to lenošení nad knihou hezky zpříjemnit. Ten hrneček je krásný. Úplně si to dovedu představit u mě doma ... uvelebit se na gauči pod lampou, zapálit svíčku, uvařit dobrý čaj a listovat a listovat.
    Hezký den i celý víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc ti děkuji...no to víš...po práci si člověk musí udělat tu svou chvilku a vychutnat si NÁDHERNOU knížku :) pak je den o něco příjemnější :)...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)