shabby

shabby

čtvrtek 26. září 2013

Utěrky alá Maileg...

...s českými recepty,jsem dělala poprvé a to na přání jedné moc milé paní...Je to vlastně volný překlad původních receptů ...něco původního jsem tam i nechala :)
Moc mě potěšilo,že se jí to líbilo...
...dalším tvořením bylo něco pro dětičky na stromeček a že se nám ty ozdoby alá Maileg pěkně rozrůstají :)

...všechny jste se už pochlubily co vám kytičková výměna přinesla a já trošku zaostávám :) ale teď to napravuji...
V pondělí mi přišel balíček od Věrušky s krásně propracovaným "podkafíčkem " jak to sama nazvala a háčkovanou malinkou broží ve tvaru kytičky...k tomu všemu ještě přáníčko...

...to já jsem dělala pro jinou Věrušku a to přímo autorkou výměny...dáreček jste již u ní mohly vidět...
Dělala jsem pro ní věneček...ta světlá kytička se dá oddělat :)
Jsem moc ráda,že se dáreček Věrušce líbil ...
A co vám ,co jste se zapojily,byly jste taky spokojené s dárečky? A naopak?
Užijte si pohodový víkend
Papa vaše Klára♥

16 komentářů:

  1. Klárko, ty utěrky jsou nádherné. A stromek s ozdobičkami bude vypadat zajímavě.
    No a dárečky ... krásné. A co se týče tvé otázky ... u mě tedy spokojenost s výměnou na stoprocent. Tvoření jsem si užila, takže i z té druhé strany jsem spokojená. Už tvořím galerii, postupně, jak mi chodí fotky.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc ti děkuji...děti budou mít malinký stromeček v pokojíčku,nebo aspoň větvičky a na nich právě ozdůbky...v obýváku bude klasický stromek s jinými ozdobami :) jinak bych ti chtěla ještě moc poděkovat za zorganizování výměny...na galerii se moc těším :)
      Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  2. Klári, to mě zas spadla čelist na zem... ty mailegovské recepty jsou opravdu bomba, to se Ti fakt povedlo! A ty šité ozdobičky, já je přímo vidím viset na vánočním stromku!!! Ty jsi prostě mega šikovná ;o) krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,moc ti děkuji za krásný komentář...děti se už nemůžou dočkat až je tam budou mít :) Měj se moc a moc krásně a užij si krásný víkend papa K.♥

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, připojuju se k LenceH, taky se mi moc líbí utěrky i ozdobičky, suprrrr!!!
    NÁDHERA:)jsi prostě šikovná:))))pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,moc ti děkuji za krásný komentář...ozdoby jsou opravdu super a už se těším a to ne jen já,ale i děti až je budou mít pověšený na stromečku...měj se moc krásně a užij si pohodový víkend papa K.♥

      Vymazat
  4. Klári, nádhera .... ty utěrky s českým textem jsou BOŽÍÍÍÍ ............ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,moc ti děkuji za pochvalu...jsem ráda že se ti líbí...měj se moc krásně a užij si bezva víkend papa K.♥

      Vymazat
  5. Klárko ty utěrky jsou úžasné,ale ty ozdůbky pro děti na stromeček jsou nádhernéééé....
    jsi šikulka přeji krásné tvoření a krásné podzimní dny Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko,moc ti děkuji za milý komentář...už se těším až jim je tam dám,budou mít svůj malý stromeček nebo aspoň větvičky v pokojíčku :) ...měj se moc krásně a užij si pohodový víkend papa K.♥

      Vymazat
  6. Ahoj Klárko!!!
    Já se picnu!!! Utěrky jsou úžasné, nádherné - však víš, jak já tento styl miluji! A nebo ozdobičky na stromeček, no já nemám slov!!!! :-) Je to překrásné! :-)

    Na tvé kytičkové tvoření jsem se už u Věrky dívala - je to moc pěkné! :-) A ty jsi dostala také moc pěkné kytičky. :-)
    Klárko měj se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko,moc ti děkuji za krásný komentář...to jsem moc ráda,že se ti to taky tak líbí...já se těším až je dám dětem na Vánoce do pokojíčku,kde budou mít buď malý stromeček nebo aspoň větvičky :) ...
      Měj se moc a moc krásně a užij si pohodový víkend papa K.♥

      Vymazat
  7. Náádhera..já ten tvůj Maileg miluji♥ Už se těším až ty své vánoční ozdůbky zase dám na stromeček.Ty jsi naše šikula!Klárinko,přeji vám krásný víkend..páá Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,moc ti děkuji za krásný komentář...jj Maileg,ten u nás taky stále frčí :) hlavně u dětí...lyžař je speciálně pro Kubíka ...Měj se moc krásně a užij si slunečný víkend papa K.♥

      Vymazat
  8. Klarko,zrovinka deti vystrachali Maileg ozdobocky od tebe,tak jsem si rikala,jak se tesim,az jim do pokojicku vystrojim lestos jejich vlastni stromek s tvymi ozdobickami,takze urcite jeste doobjednam,libily by se me treba ta krasna prasatka.Taky jsem zvedava,jak se bude libit uterka,je super,ze text receptu pises pro ostatni v cestine,krasa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,moc ti děkuji...jj ti naši je budou taky mít na svém malém stromečku nebo aspoň na větvičkách ve váze...a budeš-li chtít stačí písnout :) ...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)