shabby

shabby

středa 16. prosince 2015

V něžnosti...

 Krásný den všem!
Na domečku se peče,šije,tvoří ,zdobí ,opravuje i marodí .Tak jako každý rok ani letos se nám ty bacily nevyhnuly.
Tentokrát to skolilo Kačku. Bude to běžný kašel,jsme si mysleli,ale ono ne,on je to zápal plic...bez teplot ,jen ten kašel.Ale už to bude druhý týden co bere atb a vypadá mnohem,mnohem lépe.
Jinak já krom starání se o maroda,peču,šiji a prostě tvořím a zdobím...
To bych nebyla já. Tvořením zabavím i Kačenku s Barunkou.
Od svojí kamarádky Renatky jsem dostala stromeček...úplně shabby ♥ ...
 Z USA mi přišel kulatý polštář Simply shabby chic ♥♥♥
 Na přání Kačenky jsem ji udělala třásně do pokojíčku...
 A taky novou sovičku z látky od RA...
 Bílá s volány ...moje láska :)

Taky tvořím na přání...svetrové hvězdičky...
Kulaťásek do USA...

Bílé povlaky s krajkovou vsuvkou do Austrálie...

...shabby zápalky pro Renatku...
A pro mě :)
Bílý povlak se smetanovou krajkou...
...hvězdičky na stromeček...
Do své kuchyně jsem si ušila potahy na židle...
 ...čas na kafíčko :) ...
Se svým manželem jsme udělali malý otoman-lenošku...
 Svěží a čistá ...naše ložnice...
Opět jsem zavařila šicí stroj :( ...ale už mám nový a k němu úžasného pomocníka na volány...ruffler...s ním to jde jako po másle.První úkol v podobě dvojitého volánu dopadl na 1*...
Ze zbytku světle modrého lnu s pomocí rufflera je nový povlak...
 I kulaťák dopadl dobře :)
 Spodnička pod stromeček na přání...
Na závěr náš první stromeček na domečku...
Děkuji,že jste došli až sem.
Mějte se moc krásně a všem co jste mi zaslali PF mooooooc děkuji ♥♥♥
Papa vaše Simply by Klára ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)