shabby

shabby

sobota 5. prosince 2015

Vánočně od nás...

Krásný 2.adventní víkend!
Tak okna i dveře máme hotové...Hned ten náš domeček vypadá jinak .
Začala jsem vánočně ladit ...Ale všeho s mírou :) :) :)
Na vchodových dveřích pletená ponožka a v ní větvičky ,dole stromeček,dveře s chodby do pokoje a na nimi girlanda se jmelím a schodiště ...
V ložnici je to jemné...jednoduché... Bílý tutu věneček,který už znáte z dřívějších příspěvků a k němu jsem si udělala bílý tutu stromeček...baňky jsou ručně malované od milého človíčka ♥

K nám do ložnice jsem ušila velký povlak s krajkovou vsuvkou...jako z dob našich babiček...
S manželem jsem vyrobila čelo k naší posteli...

Koupila jsem si vypalovačku na dřevo ...moje první pokusy...
 Prkénko,větší tutu věnec a stromeček putovali do dobrých rukou mojí kamarádky Renatky...
Na přání jsem šila povláčky i s výplní...
Tolik oblíbení andílci...na přání...
Jedna recyklační sada ze svetrů...na přání...
Kulatý polštářek na přání putuje za velkou louži ...
Na závěr tutu stromeček...
Děkuji,že jste došli až sem...
Přeji vám krásný adventní čas !
Vaše Klára ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)