shabby

shabby

pátek 20. dubna 2012

Něco do bytečku

Konečně jsem dodělala věcičky na které nebylo moc času,ale byly v plánu:-)))...Větší tabulka pro Kačenku na psaní a malování k babičce...a když už jsem měla tabulovou barvu rozdělanou tak jsem udělala i cedulky...Vylepšila jsem i držák na utěrky,stačila jen barva a vytisknutý nápis...stejně jsem tvořila i cedulku na řetízek a dekorační řetízek s ozdobnými žabkami...náklady byly minimální a radost veliká:-)))...

Pak jsem si ještě usmyslila dekorační žebřík,tak jsme ho s manželem udělaly z toho co "dům dal"...stačily jen dvě prkna a stará garnýžová tyčka pár šroubků,bílá barva a věšáčky...postavily jsme ho k topení a na usychání utěrek je super...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)