shabby

shabby

neděle 22. dubna 2012

Noční stolek

Už dlouho jsem se chystala na renovaci nočního stolečku pro Kačenku...nejdříve jsem nemohla kvůli těhotenství a pak byla zima a nebyl ani čas...Kačenka byla přes víkend u babičky a druhá byla tak hodná na chvíli pohlídala Kubíka a já mohla konečně tvořit...

Takhle vypadal před mým zásahem...
...vzala jsem si vrtačku s nástavcem na brusný papír a už jsem brousila a brousila...po chvilkách mě musel vystřídat i manžel,protože tam bylo tolik vrstev,že to nešlo tak jak jsem si myslela:-)))...nejdříve tam byl lak,pak nejmíň dvě vrstvy barvy a vše se při broušení přiškvařovalo,ale nakonec jsme to zvládli...

...tady je už obroušený a staré dírky zatmelovány a u šuplíčku tmel obroušený...
...počasí mi moc nepřálo a sluníčko zalezlo hned jak jsem dobrousila,tak jsem musela natírat v garáži,ale když začalo pršet barva usýchala čím dál pomaleji tak jsem to dodělávala dnes,ale to už byly jen maličkosti...

...a takhle vypadá hotový...
...přidělání nových porcelánových ruček z Ikei a přepravení na místo určení...do Kačenčina pokojíčku,jsme dokončovali až doma...s výsledkem je naše princezna spokojená a moc se jí líbí,tak snad i vám...Krásný a pohodový nedělní večer K.♥

8 komentářů:

  1. Stoleček nádherně prokoukl a určitě mu to u Kačenky v pokojíku bude moc slušet.příjemný týden:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Klarko, znovuzrozeny stolecek vypada moc pekne. Kacenka bude mit krasny a prakticky stolecek v pokojicku. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Klárka, nočný stolík vyzerá krásne, ja renovujem podobný, mám ho tiež už obrúsený a zatmelený a pripravený na striekanie. Snáď sa mi podarí ho čoskoro dokončiť a nafotiť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezká renovace :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Klárko, moc vydarená renovácia. Kačenka bude mať krásny nočný stolík, ja by som ho brala tiež :) Pekný deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Klárko, moc se ti povedl. Vypadá úžasně! Jinak vyzvedni si u mě na blogu ocenění. Přeji hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Klárinko moc se ti povedl a máš u mě na blogu ocenění :-)) KRÁSNÝ DEN

    OdpovědětVymazat
  8. Klárko, tak se přidávám k zástupu chvály a ocenění, který máš u mě na blogu:o))). Snad Tě to potěší drahá;-D. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)