shabby

shabby

pátek 20. dubna 2012

Trošku jiná lékárnička

Nutně jsme potřebovali nějakou lékárničku a ne a ne sehnat tu pravou,až jsem na MMB objevila tuhle skříňku a hned mě napadlo,že je to ta pravá,jen potřebovala trošku změnu,aby se nám hodila do bytečku,...má nový nátěr i nová skla...ty původní byly do modra a jedno přišlo bohužel rozbité a u nás měly jen čirá,tak jsme nechaly udělat obě stejné...a cedulka z mé dílníčky našla své uplatnění...


 Skříňka před...




Skříňka po...


6 komentářů:

  1. Nechcela by som byť chorá, ale do túto lekárničku by som rada často otvárala. Je nádherná. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je božíííí!!! Čmankózní přeměna:o). Takovou lékarničku bych brala taky;-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta vypadá úžasně. Tohle by mě nenapadlo, kdybych viděla starou skřínku někde ve starožitnictví :D opravdu originální lékárnička. Pokud by ti to nevadilo ráda bych tuto "proměnu" skříně na lékárničku dala na můj facebook https://www.facebook.com/BydleniJeHrou samozřejmě s odkazem na tento článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lékárničko,moc děkuji za pochvalu...a ano bude mi ctí,že se budu moci aspoň takhle malinko podílet na tvém FB...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat
  4. Ty bláho :-O, opravdu úžasné. Já bych tu skříňku asi využila jinak a dala do ní nějaký starožitný porcelán nebo křišťál :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)