shabby

shabby

neděle 22. července 2012

Autosedačka...

...tak jsem konečně dodělala nový potah na autosedačku...byl to těžký boj...už jsem to chtěla vzdát,ale nakonec jsem se přemohla a došila ji do konce...pořád mi díly neseděly,tak jsem párala a párala:-)))...ale s výsledkem jsem trošku spokojená,pořád vypadá lépe než byla před tím...
...tu původní jsem sehnala za pár kaček v bazaru...
...a jak vypadá teď je prostě můj originál:-)))...
Autosedačka před...
Autosedačka po...
A tady už se svým spokojeným majitelem se šibalským pohledem...prý maminko,kam teda pojedeme?
...no určitě někam na výlet...jen co se počasí umoudří a koukne na nás zase sluníčko...
Co říkáte vypadá lépe než byla před tím?
Mějte se všichni moc krásně a užijte si bezva neděli...papa Klára♥

2 komentáře:

  1. Klárko paráda a malej v ní vypadá nadmíru spokojeně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,mocinky ti děkujííí...snaha byla:-D,a už nikdy více:-)))...měj se krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)