shabby

shabby

pondělí 2. července 2012

Utěrky...

...těch není nikdy dost...včera jsem měla povolnější chvilku,tak jsem sedla za stroj a ušila pár utěrek a postupně je popsala...zbožňuji tenhle relax při kterém načerpám další energii pro moje andílky...


...i když to na fotce tak nevypadá,barva utěrek je béžovo-šedá a na nich tmavě šedý nápis...a jsou ze 100% bavlny...


...no a tyhle bílé s nádechem do krémové barvy jsou zase ze 100% lnu...na první utěrce je šedý nápis a na druhé tmavě šedý nápis...Mnoho z vás se mě ptá zda píši černou,odpověď zní ne...motivy co jsou tmavým písmem není černá,ale tmavě šedá:-)))...Není to ani poznat,že?
Moc vám děkuji za tu chvilku,co jste tu strávily pokocháním se....
Mějte se všichni moc a moc krásně a užívejte prázdnin naplno...papa Klára♥

6 komentářů:

  1. No to je zase krása... to se Klárce opět moooc povedlo... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,mocinky ti děkujííííííííííííí...♥...papa K.♥

      Vymazat
  2. Nádherné utierky, presne podľa môjho gusta. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,mocinky děkujííííííííí...já na tenhle styl taky nedám dopustit...papa K.♥

      Vymazat
  3. Klárko,
    tak ti musím napsat, že tě moc obdivuji , že i v tomhle vedru tak krásně tvoříš !
    Moc se mi líbí sady, takže takový polštářek s utěrkou to by bylo něco !
    A máš pravdu , že šedá barva na lněném a béžovo- šedém podkladu vypadá nádherně, taková je přirozenější než ta černá .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,strašně moc ti děkujíííííííííí...tvořím,až se ze mě kouří:-D...jojo sady,ty jsou taky aktuální...ještě k tomu třeba pytlíček nebo srdíčko a kuchyň bude šmrncovní:-)))...mě ta černá přijde taková moc ostrá na rozdíl od té tmavě šedé...Papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)