shabby

shabby

neděle 15. července 2012

Polička...

...tak jsem se po několika měsících konečně dočkala nové police-okna...mé čekání však stálo za to...tímto bych chtěla strašně moc poděkovat zlatým šikovným ručkám,ale slíbila jsem že dotyčnou osůbku nebudu jmenovat,tak to dodržím.:-)...
...máme ji pověšenou v jídelním koutě a je to taková třešinka v naší bílé kuchyni...pořád jsem váhala nad barvou...bílá nebo šedá?Po domluvě s manželem vyhrála šedá s místy vybroušenou barvou...jakoby patinou...




...a další třešinkou naší bílé kuchyně je příborník...na ten jsem se taky moc těšila...barva je stejná jako police,aby to k sobě krásně pasovalo...
...v září mám narozeniny a tohle jsem si k nim dala už teď:-)))...

...no řekněte,nejsou to nádherné dárky?...Krásný a pohodový večer všem...papa Klára♥

12 komentářů:

  1. Moc tě zdravím Klárinko a tleskám vo 106 !! :o) polička i příborníček v šedé..jsou luxusní a krásně k Vám pasují !! ..na příborníček mám také spadeno a zřejmě vím..kam písnu :o))
    měj se moc krásně a přeji více sluníčkové dny..papa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,strašně moc ti děkujíííííííííí...no příborník to byla láska na první pohled a polička byl můj sen už dlouho,tak jsem ráda,že se mi můj sen splnil...měj se moc krásně...papa K.♥

      Vymazat
  2. Klárko mě se to u tebe také moc líbí,šedou mám moc ráda-máme ji v obýváčku-je to moc hezká barvička!Máš doma překrásné kousky a pěknoučce nazdobené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,strašně moc ti děkuji...my máme šedou zase chodbu,ostatní pokoje bílé:-)))...dle nálady měním doplňky...měj se krásně papa K.♥ PS:V průběhu týdne to budeš mít hotové...

      Vymazat
  3. Klárko, to je nádhera. O okénku jsem také snila, ale pak jsme pořídili jinou poličku a jsem také spokojená. A příborník - ááááách o tom sním - máš ho krásný. Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,strašně moc ti děkujííííííí...i tobě krásný a pohodový týden...papa K.♥

      Vymazat
  4. Klári, to sis dala krásný dárek! Police i příborník jsou parádní. A myslím, že v šedé jsou dokonalé, lepší jak bílá. Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko,strašně moc ti děkujíííí...když je té šedé poskromnu tak vypadá suprově:-)))...měj se moc krásně a přeji ti pohodový týden...papa K.♥

      Vymazat
  5. Opravdu moc pěkné,příborník je také můj tajný sen:-)Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,strašně moc ti děkujííííí...přeji ti aby se ti tvůj sen splnil...měj se moc krásně a měj pohodový týden...papa K.♥

      Vymazat
  6. Klárko, je to nádhera!!! V bílé kuchyni je ta šedá bezvadná... nadělila sis krásné věci! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,mocinky ti děkujííííííííí...ani nevíš jakou z nich mám velikou radost:-)))...Měj se krásně papa K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)