shabby

shabby

úterý 3. července 2012

Povláčky alá GG...

...včera mi přišel balíček od Ditušky a v něm přenádherný povlak alá GG pro Kubíka.Při rozbalování jsem nevěřila svým očím jaká je to nádhera...vše dokonale propracované...Dituško,máš zlaté ruce a jsi strašně moc šikovná.Ještě jednou ti STRAŠNĚ MOC DĚKUJI....K tomu ještě dáreček v podobě úžasné rybičky...už ji vidím nad postýlkou:-)))...

...tady jsou zatím na provizorním místě v postýlce oba dva...
...jsem frajer,co?Mám nový polštář od moc hodné tety...:-)))...
...majitel svých polštářků je nadmíru spokojen a moc se mu líbí:-)))...


Pro Kačenku...
...no a aby to Kačence nebylo líto,ušila a namalovala jsem ji polštářek taky...zabralo mi to včerejší celý den...hlavně to háčkování kolem dokola,ale myslím,že bude princezna spokojená...Je u babičky na prázdninách,tak to bude mít jako překvapení ve svém "novém"pokojíčku...

...co myslíte,bude se jí líbit?
Mějte se moc a moc krásně a děkuji za váš čas strávený na mém blogu...
Papa Klára♥

7 komentářů:

  1. Klárko jsou nádherné,věřím tvou upřímnou radost,ten s Bambim jsem plánovala pro Nelinku a když ho u tebe vidím tak musím k Ditušce zaskočit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,mocinky ti děkujíííí...Dituška má zlatý ruce...a ten s Bambim je zase moje práce:-)))...papa K.♥

      Vymazat
    2. Ted čtu zpětně tvou odpověd,ten bych chtěla pro Nelinku,jen v růžové!!!!

      Vymazat
  2. Tak pro tohohle Kubíčka je polštářek od Ditušky... moc se mi u ní líbil... a teda Tvému Kubíčkovi parádně sekne, jen co je pravda! Polštářek pro Kačenku se Ti moc povedl, z toho malování jsem si normálně kecla na zadek... jsi strašně šikovná... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo pro toho našeho Kubíčka je polštářek od Ditušky...Leničko,strašně moc ti děkujííííííí za pochvalu,s Kačenčiným jsem si fakt vyhrála a moc mě to bavilo...hlavně to háčkování okolo,pořád jsem si říkala,že už musím na kutě,ale pak jsem si říkala ještě kousek,až jsem to nakonec dodělala celý:-)))...Měj se moc krásně papa K.♥

      Vymazat
  3. Polštářky jsou parádní oba dva.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,mocinky děkujíííí...papa a krásný prodloužený víkend K.♥

      Vymazat

Moc děkuji za vaši návštěvu a milé komentáře♥...

A pro spamery ...věnujte se lepší činnosti ,ať jste k něčemu užiteční :)